Medlemsfordele

Som medlem hos ElStudio får du:
  • 20 % rabat på alle workshops
  • 20 % rabat på alle privattimer
  • ElStudios børn får fri entré med 1 ledsager til vores sommerafslutning og juleafslutning
  • ElStudios børn får en t-shirt med ElStudio logo til juleafslutningen
  • Fri entré, hvis man optræder som voksen til afslutningsevent (alle ledsagere betaler indgang).
  • Et nyhedsbrev fra os ca. en gang om måneden med info om alle de spændende aktiviteter vi har på og udenfor skolen.
  • Et dejligt fællesskab for alle, med super danseundervisning ved vores skønne instruktører.
Medlemsrabat gælder ikke ved køb af gavekort.

Tilmeld dig her: børn/teensdansehold og salsa, bachata og vild med dans

Vi har løbende holdtilmelding på alle dansehold

Man skal være mindst 14 år for at deltage på alle dansehold, som ikke er børne/teens hold.

Alle over 18 år kan deltage på vores Salsa, Bachata, Vild med Dans hold. Disse hold er for både singler og par. Kommer man som par danser man sammen hele tiden, er man single skifter man dansepartner mange gange, så man får danset med en masse hver gang. Hos os behøver man ikke at have sin egen dansepartner for at tilmelde sig pardansehold. Fordeling af køn plejer at gå op. Der kommer både unge og ældre på disse hold. Husk bløde sko og let siddende tøj.

Medlemskontingent 2018

Da vi er en forening, skal alle, som går fast til dans på et ugehold hos os, betale et lille årligt medlemskontingent. Medlemskontingentet bliver automatisk lagt oven i holdets/holdenes pris, når du tilmelder dig første gang. Medlemskabet gælder til slutningen af året, og udløber af sig selv automatisk, hvis du ikke gentilmelder dig i 2019.)

Dette kontingent følger kalenderåret og ligger i 2018 på kun 100 kr. Dette er uanset, hvornår på året du tilmelder dig.

Om vores danseskole

Hos ElStudio er vi VILDE med vores medlemmer. Vi har hold for alle niveauer. Vi praler ikke med lækre fancy lokaler. Til gengæld så har vi nogle af Københavns billigste danseskole priser og byens/Danmarks bedste instruktører, inden for de forskellige stilarter, som alle brænder for dans og formår at videregive sin kunnen gennem seriøs og inspirerende danseundervisning.
Der er en fantastisk afslappet stemning på vores hold, hvor du kan få lov til at være DIG, og har mulighed for udvikling i dit eget tempo. Du kommer bare i det tøj og i de sko, du har lyst til. Du kan selv bestemme, om du vil tilmelde dig ét eller flere hold om ugen. Vi har mange forskellige stilarter at vælge i mellem:
Vi opfordrer altid til, at man kan gå flere gange om ugen, hvis man gerne vil have mest muligt ud af træningen, da det giver større succes og motivation.

Sprog

Dansehold og pardansehold foregår for det meste på dansk. Hvis der er internationale deltagere, foregår undervisningen på engelsk.

Alle børnehold foregår på dansk.

Holdskift

I tilfælde af, at et hold ikke kommer at stå, kan man ikke få refunderet for holdet. Men du kan skifte til et andet hold.

Man kan godt skifte hold midt i en periode, hvis der er lige så mange uger tilbage, som du har betalt for. Så skriver du bare en mail til info@elstudio.dk.

Sygdom

I tilfælde af sygdom er det desværre ikke muligt at få refunderet sit medlemskab eller holdtilmelding. Dette gælder også for prøvetimer.

Udmeldelse

På børnehold (abonnement)

Du kan til enhver tid opsige dit abonnement, med det gældende opsigelsesvarsel. Tilmeldingen på holdet ophører ved udløbet af opsigelsesmåneden plus én måned. Ved opsigelse af din tilmelding skal du sende en mail og oplyse: Fornavn og Efternavn på dit barn. Når du får en mail retur fra os, er opsigelsesvarsel gældende.
Selve medlemskabet udløber af sig selv automatisk d. 31. december 2018 (ligesom på voksenholdene), så du til hver en tid kan gå ind og gentilmelde dig holdet.

På voksenhold (periodebetaling)

Hvis man ikke ønsker at fortsætte hos ElStudio, skal man blot undlade at forny sit medlemskab/holdtilmelding. Medlemskabet udløber automatisk d. 31. december 2018, så du til hver en tid kan gå ind og gentilmelde dig holdet.