Tilmelding til flere hold

Hos ElStudio er vi VILDE med vores medlemmer, og opfordrer altid til at man kan gå flere gange om ugen, så man får mest muligt ud af træningen. Det giver større succes og motivation.

Vi praler ikke med lækre fancy lokaler. Til gengæld har vi nogle af byens bedste instruktører, inden for de forskellige stilarter, som brænder for dans og formår at videregive sin kunnen gennem sjov og inspirerende danseundervisning.

Der er en fantastisk afslappet stemning på alle danse hold, hvor du kan få lov til at være DIG, og har mulighed for udvikling i dit eget tempo. Du kan selv bestemme, om du vil tilmelde dig ét eller flere hold om ugen. Vi har mange forskellige stilarter at vælge i mellem:

Cubansk Salsa, Bachata, Standard-Latin, Brasiliansk Samba, Baile Funk, Lady Styling Salsa, Rumba og Afro-Cubansk, Cuban Moves, Dancehall, Twerk, Reggaetón, DanceMix, Burlesque, Jazz og Moderne, Streetdance, Hip Hop, Afro Beats, Mavedans, og MGP-dans, MTV-dans, Breakdance og Rytmisk Dans for børn og mange flere...

Tilmeld dig flere hold og få rabat (tilmeld dig senest d. 5. november)

Du kan opnå attraktive rabatter hvis du tilmelder dig flere hold. Såfremt du ønsker det, skal du tilmelde dig hvert enkelt hold særskilt og i første omgang betale den pris holdet står registreret med i vores system. Når du har gjort det, skal du efterfølgende skrive en mail til os med oplysning om hvilke hold du er tilmeldt, hvorefter vi overfører rabatten tilbage til dig.

Tilmeld dig 2 hold i 7 uger - og spar 100 kr (Prisen for to hold bliver i alt: 740 kr)

Tilmeld dig 3 hold i 7 uger - og spar 150 kr (Prisen for tre hold bliver i alt: 1110 kr)

Tilmeld dig 4 hold i 7 uger - og spar 200 kr (Prisen for fire hold bliver i alt: 1480 kr)

OBS: For at få rabat for tilmelding til flere hold, skal der være mindst 6 uger tilbage af holdet.

Ubegrænset dans hos ElStudio

Hvis du vil gå på 5 hold, eller flere, skal du købe ubegrænset dans via nedenstående link.

Tilmeld dig ubegrænset dans i 7 uger - og spar 500 kr eller mere (Prisen for ubegrænset dans bliver i alt: 1600 kr)

Når du tilmelder dig ubegrænset dans, skal du efterfølgende sende os en mail med hvilke hold du vil på, så tilføjer vi dig manuelt til deltagerlisten på de pågældende hold.

Ubegrænset dans Start - SlutPrisTilmeld
7 ugers ubegrænset dans på voksenhold
29. oktober - 15. december
1600 krKlik her

Dans gratis hos os
Er i en gruppe på 5 som tilmelder sig sammen og aldrig har gået hos os før, får den ene af jer penge retur for selve holdet, hvis i skriver en mail med jeres navne. Tilbuddet gælder også, hvis det er en tidligere elev, som har 4 nye venner med og alle tilmelder sig samme hold. Der skal min. være 5 uger tilbage på holdet før dette tilbud er gældende.

Betaling

Vi har 5 perioder på et år: A, B og C- perioden inden sommerferien, og D og E-perioden efter sommerferien. Som noget nyt i 2018 har vi fået et sommerprogram til dem der vil danse i løbet af sommeren, se her.
På vores voksenhold har vi rate/periode-betaling. Du vælger selv, om du vil fortsætte på holdet og tilmelde dig den næste periode.
På vores børne og teenagehold har vi abonnementsbetaling, så man ikke behøver huske at gentilmelde sig efter hver periode. Læs mere her.

Perioder:

• Periode A: Uge 3-9 (6 uger)
  • Periode B: Uge 10-17 (7 uger)
  • Periode C: Uge 18-24 (7 uger)
  • Sommerhold: Uge 25-34 (10 uger)
  • Periode D: Uge 35-42 (8 uger)
  • Periode E: Uge 43-50 (8 uger)

Sådan tilmelder du dig

Du skal oprette en profil, ved at klikke ud for det antal hold, og den periode du vil tilmeldes. Medlemskontingentet er automatisk lagt oven i holdets pris. Efter oprettelse er du automatisk logget ind med din nye profil. Du modtager så en mail med login og password til den mailadresse, der er tastet.

Har du nogle form for problemer i forhold til tilmelding, så skriv endelig på info@elstudio.dk eller ring +45 20 98 74 77.