Yogahold

Vi har på nuværende tidspunkt ingen yogahold, men hvis du er interesseret, så skriv til os. Når der er nok interesserede, starter vi et hold op.

Det er meget nemt at tilmelde sig og koster kun 60 kr. per hold om ugen, at gå fast til dans hos os. Man betaler for én periode ad gangen - prisen og perioden står ud for holdet. Du kan også tilmelde dig flere hold og få rabat.

Prøvetimer/drop in timer køber du her (prøvetimer/drop in timer kan ikke refunderes eller byttes)

Det årlige medlemskontingent på 100 kr. bliver lagt oven i prisen, første gang man tilmelder sig et hold.

Ugedag

Holdnavn

Køn/alder

Instruktør

Sprog brugt i timen

Hold nr.

Dynamic Vinyasa Yoga

Dynamic Vinyasa Yoga er en stil, der er karakteriseret ved at linke en position til en anden og fokusere på overgangene, og kombinerer vejrtrækning med bevægelse. Det kaldes også Yoga Flow for sin kvalitet af at følge mønsteret og dermed opnå, udover balancen, optimal fysisk og mental præstation. I sin essens handler det om at træne sindet til at leve her og nu, gennem disciplin af kroppen og åndekontrol. Det er et dynamisk hold, som er ideelt til at øge energien om morgenen.

Yoga for gravide er en kombination af sjov, forbindelse, bevægelse og øvelser, så du kan finde en god kommunikation med din baby og føle dig i harmoni. Med yoga for gravide opdager du dine ressourcer, og den indre kraft der er tilstede i dig for at støtte dig under din graviditet og fødsel.

Om perioderne

Vi har 5 perioder på et år: A, B og C- perioden inden sommerferien, og D og E-perioden efter sommerferien. På vores voksenhold har vi rate/periode-betaling. Du vælger selv, om du vil fortsætte på holdet og tilmelde dig den næste periode. Som noget nyt, har vi på vores børnehold fået abonnementsbetaling, så man ikke behøver huske at gentilmelde sig efter hver periode.

Perioder:

• Periode A: Uge 3-9 (6 uger)
  • Periode B: Uge 10-17 (7 uger)
  • Periode C: Uge 18-24 (7 uger)
  • Periode D: Uge 36-43 (7 uger)
  • Periode E: Uge 44-50 (7 uger)

Sådan tilmelder du dig

For at du kan tilmelde dig et hold, skal du oprette en profil her på siden, og du skal være logget ind med din profil for at tilmelde dig. Du tilmelder dig, ved at klikke ud for det ønskede hold. Medlemskabskontingentet er automatisk lagt oven i holdets pris. Læs mere om medlemskab her.

Opret en profil med medlemmets:

• Navn
  • Fødselsdag (skal være korrekt. Hvis det er et barn man tilmelder, skal det være barnets navn og fødselsdato der står på.)
  • Email-adresse
  • Mobilnummer

Efter oprettelse er du automatisk logget ind med din nye profil. Du modtager så en mail med login og password til den email-adresse, der er angivet.

Opnå rabat eller dans gratis

• Ved tilmelding til 2 eller 3 hold gives der 100 kr rabat (i alt, ikke per hold).
  • Du kan også tilmelde dig ubegrænset træning, og spare mellem 240-280 kr.
  • Dans gratis hos os. Er i en gruppe på 5 som tilmelder sig sammen og aldrig har gået hos os før, får den ene af jer penge retur for selve holdet, hvis i skriver en mail med jeres navne. Tilbuddet gælder også, hvis det er en tidligere elev, som har 4 nye venner med og alle tilmelder sig samme hold. Der skal min. være 5 uger tilbage på holdet før dette tilbud er gældende.
OBS: Vi forbeholder os retten til at nedlægge et hold, hvis der ikke er mindst 10 deltagere. Se fulde adresser under Holdtilmelding.

Har du nogle former for problemer i forhold til tilmelding, så skriv til os på info@elstudio.dk eller ring på +45 20 98 74 77.