Privattimer

Bestil privattimer, hvis du ønsker, at underviseren kun har fokus på dig. Du kan komme alene eller med en partner.

Man kan når som helst booke en time eller to. Det er muligt at få undervisning i næsten alle vores dansestile.

OBS! Medlemmer hos ElStudio får 10 % rabat på alle privattimer (du får beløbet refunderet på dit kort efter køb).

Vi tilbyder privattimer i følgende stilarter:

Cubansk Salsa, LA/ X Body Style, Bachata, Mambo, Son, Cha Cha Cha, Rumba, Dancehall, Twerk, Shake, Reggaeton, Latin Mix, Samba, House, Dance, Hip Hop, MTV, MGP, Funk, Disko, Breakdance, Danseteknik, Jazz og Moderne Ballet, Showdance, Tango, Standard Latin, Vild med Dans, Ballroom Fitness, Brudevals, Dance Fitness, Strip Fitness, Burlesque, Mavedans, Bollywood, Samba, Afro Power Dance, Afro-Cubansk og Brasilianske danse mm.

Booking af privattime

Man booker ved at sende en mail til os, der indeholder følgende:

• Dine ønsker til dato
  • Dine ønsker til ca. tid
  • Dansestil

Det er ikke altid vi lige har tid på den dato og det tidsrum, så skriv gerne nogle forskellige muligheder.

Når vi svarer retur på din booking: sender vi dig et link, hvor du skal ind og betale. Der betales altid forud for privattimer. Efter du har betalt, modtager du en kvittering. Når du modtager denne er bookingen bindende for begge parter.

Priser

- En time for en person: 700 kr. Betal